4 maart 2017

#Stampin'Up! Recht uit het hart


Alweer ruim een week geleden heb ik deze kaart heb voorbereid voor mijn Make a Card workshop.
Het is een easel kaart en ik ben geïnspireerd door Shelli Gardner. Omdat ik niet echt van geel hou was het dan ook een hele uitdaging. 


Ik heb voor deze easel gebruik gemaakt van de Recht uit het hart bundel en ja het zijn allemaal Nederlandse teksten. Deze is onder andere mijn toevoeging op de set. Dus een kaart hiermee mag dan eigenlijk niet ontbreken. Verder heb ik de nieuwe faling in love hartjes embossing folder gebruikt en de bijtjes zijn framelits uit de Dragonfly Dreams.

Wil je meer weten dan hoor ik dit graag. Of wil je een bestelling plaatsen dan uiteraard ook!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl