17 februari 2017

#Stampin'Up! *nog meer Dragonfly Dreams


Natuurlijk ben ik ook met water en de bundel Dragonfly Dreams aan de gang gegaan. Met natuurlijk wat bling om de boel af te maken. Om te spelen met water en je kaart kan je het beste Aquarelpapier gebruiken, dat vloeit mooier uit en droogt ook veel beter.

Wil je meer weten over hoe of wat dan kan je uiteraard contact met mij opnemen.

Make a Card
Wil je ook een een kaart bij mij komen maken, dan ben je van harte welkom op mijn "Make a Card van 24 februari. Je kan je opgeven via Dianavdkooij@kpnmail.nl
Uiteraard kom ook graag bij je thuis en een huis vol is zeker niet nodig.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl