22 januari 2017

#Stampin'Up! Window box dies


Gisteren ben ik met een deel van mijn team #InkUp naar de Pinkies Creative Day in Dordrecht geweest. Super leuk dan mijn teamleader uit Engeland ook was overgekomen en dat maakt zo'n dag wel meer speciaal. We waren wel met 60 Pinkies, zoals je op bovenstaande foto kan zien. Je kon wel 5 kaarten/projecten maken. Maar dat is me niet gelukt hoor!! op mijn Insta staat wat ik wel gemaakt heb.


Voor mijn teamgenootjes had ik met de Window Box Thinlits Dies deze geweldige doosjes gemaakt. en zo ook onderstaande kaart. De achtergrond in de deksel van de box en de kaart heb ik zelf gemaakt door op watercolor paper met de aqua painter en met inkt uiteraard dit artistiek dicht te verven. Ik hoop dat het een beetje overkomt en dat ik duidelijk ben. De banner is ook een onderdeel van de Thinlits set. Natuurlijk hoort hier ook weer een stempelset bij "Window Shopping" de gebruikte bijpassende testen komen uit deze set. 

De thinlits en de stempelset is natuurlijk weer verkrijgbaar als bundel voor € 57,50 (red rubber clear) als je hierbij nog één product aan toevoeg kan je ook nog een gratis Sale-a-Bration set uitzoeken. Wil je bestellen dan kan je dit via onderstaande gegevens aan mij doorgeven.!!


Mijn kalender is ook weer gevuld en voor vrijdag 27 januari heb ik nog een paar plekjes, dus wees er snel bij. 

Let Op! zaterdag 28 januari 2017 zal ik om 9 uur beginnen met mijn online facebook BOGO. Wil je meer weten of ook hieraan meedoen hou dan mijn Facebook pagina Scraps by Diana in de gaten.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl