4 januari 2017

#Stampin'Up! Happy Sale-a-Bration and welcome Tess



De titel zegt het al....vandaag begint de welbekende jaarlijkse mooiste tijd van het Stampin'Up! jaar "Sale-a-Bration!! Ook dit jaar weer een prachtige folder met allerlei super mooie en leuk gratis Stampin'Up! producten die je bij iedere bestelling van minimaal 60€ mag uitkiezen. Let wel op bij 120€ mag je er wel 2 uitkiezen.

Wil je meer weten dan kan je mij uiteraard een mailtje of een berichtje sturen volgens onderstaande gegevens.

De kaart die ik gemaakt heb is voor de ouders van Tess die op 20 december is geboren. En waardoor ik weer een nog oudere tante ben. Maar voor de kersverse oudere een heel welkom vervroegd kerstcadeau. De stempelset is een gratis Sale-a-Bration (SaB) product. de set heet "Any Occasion" het extra envelopje heb ik met de nieuwe embossing folder "Falling Petals"uit de Spring-Summer komt. Ja Ja vanaf morgen is ook deze catalogus ook live.

In de rechte balk van mijn blog kan je op de desbetreffende plaatjes klikken om de SaB folder en de nieuwe Spring-Summer catalogus in te kijken.

Wil je meer weten of een bestelling plaatsen dan kan dat natuurlijk via onderstaand e-mailadres. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl