13 januari 2017

#Stampin'Up! Happy Birthday


Deze kaart heb ik natuurlijk gemaakt met nieuwe spulletjes uit de Spring-Summer Catalogus. Helaas is het op de foto niet goed te zien maar de luchtballonnen hebben een verloop in kleur net als de basiskaart. Met de nieuwe Sponge Brayers oftewel een Brayer met spons heb ik deze verloopjes van kleuren gemaakt. En de Sweet Sugarplum inkt is daar uitermate geschikt voor.

De stempelset die ik gebruikt heb heet Lift Me Up en is verkrijgbaar met bijpassende framelits.
oftewel een bundel die altijd met 10% korting te koop is. 

Wil je meer weten of een bestelling plaatsen dan kan dat natuurlijk via onderstaand e-mailadres. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl