2 december 2016

#Stampin'Up! Advent kalender swap


Met mijn nichtjes en schoonzus hebben we een advent kalender swap voor elkaar gemaakt. Ik heb de mijne voor mijn schoonzus gemaakt. Het klopt dat het er 16 zijn....anders werden het er teveel in de tijd dat we hadden. Nu was het slimmer van mij geweest om ze te nummeren door 24 dagen heen.

Maar hoe gaaf zijn nu ook weer de "Large number framelits". De zakje had ik een tijdje terug bij de Ikea gekocht, onder heb mom die kan ik altijd wel een keer gebruiken en dat klopt ;) Voor de finishing touch heb ik ook nog de "Merry tags framelits" gebruikt en alles gestanst met foil sheets en voor wat extra bling nog wat Sequin trim  toegevoegd. Ik was er blij mee en gelukkig mijn schoonzus ook.

hoe leuk hoe iedereen zijn best heeft gedaan......

Mijn bord van mijn nichtje Debby

Workshop 9 december 2016 van 19:30 tot 10:00
kom je toch nog kerstkaarten te kort.....dan kan je deze avond maximaal 10 kerstkaarten maken naar eigen idee. De kosten zijn 10€ en uiteraard zit er een envelop voor de verzending bij!!
Natuurlijk is dit ook inclusief koffie/thee en wat lekkers.

Er is nog beperkt plek dus geef je nu op door een mailtje te sturen naar Dianavdkooij@kpnmail.nl

n.b. Vergeet niet je gereedschap mee te nemen waarmee je normaal je kaarten e.d. maakt.

Wil je Stampin'Up! producten bestellen dan kan dat natuurlijk ook via mij.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl