20 november 2016

#Stampin'Up! Extravaganza Online en 40-jarige huwelijk



Vorige week was het 40-jarige huwelijksfeestje van mijn zwager en schoonzus. Daar moet natuurlijk wat voor gemaakt worden ten 1e om te feliciteren. Zoals je kan zien ben ik qua styling geïnspireerd geraakt door de uitnodiging.

Maar hoe heb ik deze geld envelop gemaakt; door gebruik te maken Mini Treat Bag Thinlits tezamen de Detailed Floral Thinlits. Een stukje Gouden cardstock en de treat bag krijgt gelijk een heel ander uiterlijk. Het is wel opletten dat je de onderzijde een beetje ruimte geeft anders is het heel lastig in elkaar plakken. Je moet natuurlijk wel ruimte te hebben om te lijmen. De cijfers van de "Number of Years"is ook hierbij weer noodzakelijk. Maar ook de tekst van de Floral Phares zijn perfect als er een trouwkaartje gemaakt moet worden.



Wil je meer lezen en weten over deze Extravagante actie kan je op het plaatje klikken voor de afbeeldingen van alle producten die van 21 t/m 28 november tot wel 40% kortingen te koop zijn. Wil je bestellen mail deze dan door naar: Dianavdkooij@kpnmail.nl

Maar alle andere Stampin'Up! producten kan je natuurlijk ook via mij bestellen.
Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl