20 oktober 2016

#Stampin'Up! *It's (almost) Friday.....




Afgelopen zaterdag hadden we een feestje omdat mijn vriendinnetje Tamara je ziet het al 40 jaar was geworden. Het was een feestje om niet snel te vergeten....

Omdat ze geld wilde kon ik het weer niet laten om hiervoor mijn favoriet de  "Mini Treat Bag thinlits" te gebruiken. Uiteraard gebruik gemaakt van de geweldige cijferset "Number of Years" en in combinatie met de bloemen van de "Jar of Love" set vind ik dit een winnende combi. Het papier wat ik gebruikt heb is de "Pop of Pink" DSP. 

Aangezien ik komende weken nogal wat feestjes heb en ook OnStage komt er weer aan zal er een hoop geknusteld moeten worden. Voor de verjaardagsfeestjes zal de set Number of Years nog wel vaker voorbij komen.

De gebruikte materialen kan je natuurlijk via mij bestellen........


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl