3 augustus 2016

#Stampin'Up! *Weer thuis op woensdag


We zijn weer thuis na een heerlijk vakantie in het zonnige Spanje. Weer heerlijk gekampeerd op onze favorite camping. Waar gezellig mijn nichtje een weekje vakantie met ons heeft gevierd maar ook mijn zus met haar gezin is een paar dagen op onze camping geweest. Heel gezellig en super leuk allemaal.

Tijdens onze vakantie heeft ons paardje (Vartos) heerlijk op een landje in Schipluiden gestaan en om Vartos daar te krijgen heb ik de trailer van mijn achternichtje op stal mogen lenen. Dus als dank hiervoor heb ik Duitse paardensnoepjes uit Spanje meegenomen *lol. En natuurlijk moest deze opgeleukt worden met een "A Big Thanks" uit de stempelset Perfectly Wrapped.





Wil je meer informatie hierover of over bestellen, party's/workshops dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl