9 oktober 2015

#Stampin'Up! Mijn project....


Afgelopen woensdag heb ik laten zien wat ik zelf gemaakt heb op onze workshopdag van 4 oktober. Maar uiteraard heb ik als Demonstratrice ook een workshop gegeven. Ik had gekozen om te heat embossen en dit samen met het sponsen/dauberen te leren. Omdat ik ook niet van naakte kaarten hou tijdens een workshop hebben we uiteraard er ook nog een leuk bewaarmapje erbij gemaakt. 



Zoals je kan zien hebben we gewerkt met de Flurry of Wishes- en de Wonderland stempelset. De gebruikte kleuren zijn heel eenzijdig lost lagoon en wit embossing poeder. Je ziet dat je met minimale producten je een maximale resultaat kan behalen. De afbeeldingen zijn wel op het Shimmery white paper van Stampin'Up!. Dit papier leent zich super goed om op te embossen maar ook om de water coloring techniek op te doen. Zie de veertjes kaart onder deze post. 


Deze kaart heb ik zelf nog gemaakt als aanvulling op de vorige 2. Op deze kaart heb ik niet met lost lagoon gedauberd maar met pool party. Je ziet dat dit gelijk een heel ander effect geeft.

Workshop datum
Op donderdagavond 29 oktober vanaf 19:00 een 2-tal kerstkaarten maken, met een nog een extra aanvulling. 

Op veel van mijn kaarten gebruik ik een extra metallic draadje zo ook bij deze workshop. Kosten voor deze workshop bedragen € 8,00 incl. een rolletje golden metallic tread en uiteraard met koffie/thee en wat lekkers. Wil je liever op woensdagochtend komen bij voldoende animo zal ik hiervoor woensdagochtend 28 oktober inlassen.

Voor deze workshops kan je je tot en met 21 oktober opgeven via Dianavdkooij@kpnmail.nl

Workshop geven
Wil je zelf een workshop geven neem dan contact met mij op, de hostess Stampin'rewards! zijn namelijk over de periode 9 oktober t/m 9 november 2015 met 3% verhoogd (zie onderstaande flyer). 

Bestelling plaatsen
Wil je een bestelling plaatsen dan kan dit natuurlijk ook. Aankomende dinsdag 13 oktober doe ik weer een verzamelbestelling. Dus profiteer mee als je brievenbuspost heb of als je je bestelling komt ophalen en mail of bel me via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl