16 augustus 2014

#World Cardmaking Day 2014!

Op 4 oktober vieren wij World Cardmaking Day! Het is dan de wereldwijde feestdag speciaal voor kaartmakers. Een feestdag geheel gewijd aan onze Hobby.....hoe cool is dat!! Om deze dag in stijl te vieren organiseer ik samen met mijn vriendinnen Carmen, Inge en Janneke een evenement die geheel in het teken staat van kaarten maken.


Geef je vandaag nog nop door een mail te sturen naar "wcmddelft@gmail.com". Heb je vragen dan kan je deze stellen via het voornoemde e-mailadres of via één van de bovenstaande adressen. 

Het lijkt ons geweldig om deze feestdag met jullie te vieren. 

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl