28 mei 2014

kom jij mijn team versterken?



Er is weer een nieuwe instap actie van Stampin'Up! De komende 4 weken kan je de starterskit aanschaffen voor € 65,00 (met producten twv € 70,00). Ook de 'normale' instapactie voor € 129,00 (met producten twv € 175,00) blijft gehandhaafd.

Als je nu instapt ontvang je op al je Stampin' Up! aankopen 20% korting! Maar ook mag je al vanaf 1 juni gaan pre-orderen uit een selectie uit nieuwe catalogus.

Ik wil je er op wijzen dat als het onverhoopt niet bevalt, je demo-schap automatisch beëindigd. Je bent nergens toe verplicht, geen kleine lettertjes en je hoeft de ontvangen kortingen niet terug te betalen!

Graag heet ik je welkom in mijn team.......


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl