15 februari 2013

*Stampin'Up! 3-way stamping



Deze 3-way stamping card is deels door mijn lieve vriendin Carmen gemaakt en deels door mij. De techniek is in feite heel simpel, maar dat is meestal als je het weet. Je snijdt 3 maten Whistper White cardstock, of ander stempelpapier. Je plakt deze tijdelijk op elkaar in de volgorde zoals jij dat wilt. Vervolgens neem je een rollerstempel, of een andere achtergrond stempel en stempel de achtergrond zoals je dat wilt. Daarna met een andere stempel stempel je, in dit geval de bloemetjes en blaadjes, ook zoals jij dat wilt. Dan haal je alles van elkaar af mat je je stempelpapier met een leuk kleurtje. Als deze uitleg niet helemaal voldoende is zijn er er op You-Tube heel veel filmpjes te zien waar deze techniek wordt uitgelegd.

Ik zie net op de kaart dat ik een foutje heb.....wie het raad krijgt deze kaart per post !!


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice

Gebruikte Stampin'Up! Materialen:
  • cardstock: Crumb Cake, Rasberry Ripple en whisper White
  • stempels: Blooming Marvelous (SAB), Very Vintage Wheeler en Lovely little labels
  • ponsen: Jewelery tag en Little Butterfly
  • embelishments: basic Pearls

6 reacties:

  1. Schitterend kaartje Diana!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Diana! Een prachtige techniek.
    Groetjes Tineke
    ps: de tekst van de stempel is op zijn kop. Geen idee of dit de fout is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren combinatie super. Moet ik ook eens proberen.
    En het foutje: misschien het rode cardstock? Teveel of een keer te weinig.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dit zo'n gave techniek! je kaart is dan ook geweldigggg!
    ik denk dat je 1 keer teveel hebt gemat met het rode cardstock (heb even bij Carmen gespiekt en die heeft ook maar 1 keer gemat)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi diana, wat een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt! Echt mooi die kleuren zo bij elkaar! Ik dacht als foutje het pareltje op het onderste vlindertje? Moet iets hoger? Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl